Traducción de texto 1

 Original y traducido con ChatGPT 


Encara que amb aplicacions i recursos com ara ai donaven per fet que tasques com les meves no serien oferides a especialistes qualificats, al contrari, no em puc queixar. El fet d’haver de tenir informació a llocs fora del control dels emissors va portar a fer servir mitjans fora dels canals de comunicació virtual.

Calia controlar. 

La Laia apunta maneres. Diu que farà interpretació des que li han oferit participar al pessebre fent d’angelet. La Rosa li ha dit que si és el que vol endavant. No te res d’estrany, no és talla per res. A més té el seu encant. De molt petita volia que li tornessin a llegir sempre el conte de la rínxols d’or quan anava a dormir. Quan es va fer més grandeta ho interpretava amb les seves nines i peluchos. Li cal fer-se la roba per fer el paper de sa vida. Mira per on que ha buscat als teus calassos i ha trobat el que li ha semblat adient. El teu vestit florit. Diu que un angelet és com la natura. La Rosa i jo ens varem mirar i van assentit amb un somriure complice. Li deien que em faria de les ales de L’àngel i ens diu que els àngels són eteris, que no els hi fa falta. Doncs ja veus. Creativa i renovadora.

Podem estar ben orgullós de la nostra filla, estimada. 

Vull dir-te una altra cosa que em rutlla pel cap. Pensó molt en tornar a Galícia. De fet sento que el meu cor està dividit. Pot ser et puc portar sempre amb mi. La iaia diu que no vol donar feina a ningú, que anirà a una comunitat per la gent gran i quan més aviat ho faci més bé s’adaptarà. Ha decidit que la nostra Laia es quedi al pis. Li deixa per que no tingui mals de cap. Jo crec que quan la nostra filla hagi de viure pel seu conte no he de ser amb ella. Podem confiar. És bo planificar el futur. Tampoc vull tornar a casa dels pares. No he parlat amb ningú del que penso. I a més a més encara no és el moment. És una manera de mirar cap al davant. Tot ve del que diu la Rosa que farà. Ves a saber el que pot passar d’aquí a deu anys. Temps que calculo trigarà la Laia a demanar el seu espai, i temps que em dono per seguir amb la feina que tant m’engoixa.



TRADUCCIÓN 


A pesar de que aplicaciones y recursos como la inteligencia artificial daban por hecho que tareas como las mías no serían ofrecidas a especialistas calificados, al contrario, no me puedo quejar. El hecho de tener que tener información en lugares fuera del control de los emisores llevó a usar medios fuera de los canales de comunicación virtual. 

Era necesario controlar. 

La Laia apunta maneras. Dice que hará interpretación desde que le han ofrecido participar en el belén haciendo de angelito. La Rosa le ha dicho que si es lo que quiere adelante. No tiene nada de extraño, no se corta por nada. Además tiene su encanto. De muy pequeña quería que le volvieran a leer siempre el cuento de Ricitos de Oro cuando iba a dormir. Cuando se hizo más mayor lo interpretaba con sus muñecas y peluches. Necesita hacerse la ropa para hacer el papel de su vida. Mira por donde que ha buscado entre tus trastos y ha encontrado lo que le ha parecido adecuado. Tu vestido floral. Dice que un angelito es como la naturaleza. La Rosa y yo nos miramos y asentimos con una sonrisa cómplice. Le decían que le haría las alas del Ángel y nos dice que los ángeles son etéreos, que no les hace falta. Pues ya ves. Creativa y renovadora. 

Podemos estar muy orgullosos de nuestra hija, querida. 

Quiero decirte otra cosa que me ronda por la cabeza. Piensa mucho en volver a Galicia. De hecho siento que mi corazón está dividido. Quizás pueda traerte siempre conmigo. La abuela dice que no quiere dar trabajo a nadie, que irá a una comunidad para la gente mayor y cuanto antes lo haga mejor se adaptará. Ha decidido que nuestra Laia se quede en el piso. Le deja para que no tenga dolores de cabeza. Yo creo que cuando nuestra hija tenga que vivir por su cuenta no tengo que estar con ella. Podemos confiar. Es bueno planificar el futuro. Tampoco quiero volver a casa de los padres. No he hablado con nadie de lo que pienso. Y además todavía no es el momento. Es una manera de mirar hacia adelante. Todo viene de lo que dice Rosa que hará. Quién sabe lo que puede pasar en diez años. Tiempo que calculo tardará Laia en pedir su espacio, y tiempo que me doy para seguir con el trabajo que tanto me agobia.

Comentarios

Entradas populares de este blog